Odpowiedz do tematu
Tekken Tag Tournament Online pack - download
Autor Wiadomość
innovator 
Beginner



Dołączył: 10 Maj 2009
Wysłany: 21-09-2009, 15:28   Tekken Tag Tournament Online pack - download

Elo...

Z powodu braku większej działalności na tyym forum postanowiłem dać coś od siebie w postaci złożonej paczki z :


-psxMAME
-romem tekken tag
-kaillera


Wiem, paczka takowa już istnieje ale psxMAME na niektórych komputerach ma lepsze osiągi niż MAME UI [sprawdzane z kilkoma osobami :D ].
Z emulaotrkiem jest jeszcze konfig z pluginem P.E.O.P.S'a dzięki któremu można spokojnie grac [Pete's nie zawsze się sprawdza]

***DOWNLOAD***
http://www.sendspace.com/file/xy88kp
 
 
Bury 
Grand Master
f,N,d,d/f~f,N..5/sek



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken 3. TTT.Q3A
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Skąd: NoWiAk,Wa-wA
Wysłany: 21-09-2009, 15:56   

Nie mozna/ja nie moge wypakowac tej paczki,wyskakuja bledy..
_________________

 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 21-09-2009, 15:58   

Ja ściągnąłem normalnie, ale jak próbuję odpalić taga, to zmienia mi tylko rozdzielczość pulpitu i wychodzi z emu.


...i gdzie tam się klika żeby grać przez net?

przy ustawionym pluginie graficznym na window mode po wczytaniu romu nic się nie dzieje...
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 21-09-2009, 16:06   

U mnie się nawet gra odpala, ale chyba klawisze są poprzestawiane bo domyślne nie działają, a psxMAME ma takiego fajnego buga, że przy korzystaniu z pluginów ePSXe nie widać menu konfiguracyjnego więc sobie nie poustawiam.

No i wytłumacz mi bo ja ciemny jestem - jak tu tą kaillerę odpalić ?
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
innovator 
Beginner



Dołączył: 10 Maj 2009
Wysłany: 21-09-2009, 16:15   

Bury:
Pobierz jeszcze raz
Luc:
Dziwne... Wlacz config.exe potem peopsa i kliknij fast, zapisz i uruchom ;)
Sub:
SupraEmu
 
 
Bury 
Grand Master
f,N,d,d/f~f,N..5/sek



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Tekken 3. TTT.Q3A
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Skąd: NoWiAk,Wa-wA
Wysłany: 21-09-2009, 17:03   

Hm mam chyba to samo co Luc klikam na TTT pokazuje sie na chwile male okienko ...i zaraz znika, tak samo z T3(na window mode).. Luc udalo Ci sie odpalic?

Config :



Na najmniejszych detalach to samo
_________________

Ostatnio zmieniony przez Bury 21-09-2009, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 21-09-2009, 17:17   

Ale przecież SupraEmu służy tylko do testowania klienta kaillery. Testowałeś w ogóle tego netplaya ?
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 21-09-2009, 17:36   

no właśnie... o co z tym w ogóle kaman? miałem już psxmame i mi odpalało offline, a to z tej paczki ani offline, ani online :/
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
innovator 
Beginner



Dołączył: 10 Maj 2009
Wysłany: 21-09-2009, 20:14   

Łe wy cos nie tak robicie ;p mi chodzi elegancko... znaczy czasem tez mi wyswietla okienko i wylacza sie ale to przez emu... tak bedzie... trzeba kliknac na to okienko i elegens a co do supry to wziąłem ją z paczki mame ui od luca bo myslalem ze sluzy do online'u ale to nic mozna nadal grac przez hamachi :zawstydzony: :zawstydzony: :zawstydzony: ...

Co do plugina gdybyscie klikali na to okno i nic nie daje to zmience na fullscreen... PEOPS dobrze se radzi [przynajmniej u mnie i u 7 kumpli ;] ]
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 22-09-2009, 12:20   

https://www.youtube.com/watch?v=uwjbykrtwXA

tu jest filmik z kwietnia jak gram w taga na psxmame używając pluginu opengl2 w rozdziałce fullhd itd. tak więc z odpaleniem nie ma problemu, ale ocb z tym onlinem którego nie ma? jaka supra? jakie hamachi?

zapytam wprost: czy grałeś online w taga na tym emulatorze?
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
innovator 
Beginner



Dołączył: 10 Maj 2009
Wysłany: 22-09-2009, 14:41   

Sorx za spozniona odp. Tak grałem... , ale na hamachi... kumpel mi to jakos robil nie pamietam jak w kazdym razie paczka jest zrobiona z mysla o slabszych pc, żeby nikt sie nie trudzil a supra to test ;p


sorx za nieporozumienie a to oficjalna grafa owej paczki hehe :D

_________________

 
 
Pattrick 
Grand Master



P2P Mode: Host & Client
Zagram w: TB, Tekken 7, Skullgirls
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2006
Wysłany: 22-09-2009, 15:00   

A masz pojęcie jak to ustawić ? (albo będziesz miał)

Sub: no to tak... czekasz na pojawienie się menu , naciskasz p ,a potem wciskasz taba :P
 
 
SubZero 
Moderator


PSN ID: subzeropl83
GamerTag: SubZeroPL
P2P Mode: Host & Client
Zagram w: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Steam ID: SubZeroPL
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Kwi 2006
Skąd: Myslovitz
Wysłany: 22-09-2009, 15:51   

Echhhh ściema z tym online i tyle.

@Pat: no popatrz, faktycznie działa :D
_________________


Karate Tradycyjne - Sho Dan
 
 
 
 
luc_october 
Friend


Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: libiąż called liban
Wysłany: 22-09-2009, 19:30   

przede wszystkim grafa odje..na na maxa :D

...normalnie do graficznych rodzynów xD ...microsoft paint?
_________________

https://www.youtube.com/lucoctober
https://www.myspace.com/lucoctober
 
 
innovator 
Beginner



Dołączył: 10 Maj 2009
Wysłany: 22-09-2009, 20:23   

luc_october napisał/a:
przede wszystkim grafa odje..na na maxa :D

...normalnie do graficznych rodzynów xD ...microsoft paint?


No ba, nie widać że pixelek xD


Na serio wiem że to nie ocieka zajebistością no ale cóż :D , miałem pomysł 10 minut kursu photoshopa i coś tam wyszedło :D xD
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
Tekken Tag Tournament Online - lista graczy
Tekken Tag Tournament 2 Online Cup
Tekken Tag Tournament 2 zablokowany tryb vs Battle
Tekken Tag Tournament Online
Tekken Tag Tournament 2, Cybermachina Bydgoszcz, 12.03.2017
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group