Heihachi Mishima w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.
<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
Heihachi Mishima
Moderator: ModTeam
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Heihachi Mishima
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Arek3473
- Student
- Posty: 40
- Rejestracja: 11-04-2010, 09:54
Re: Heihachi Mishima
juggle:
f,N,d~d/f+2
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, d+1, f,N,d~d/f+4~4~1 (B!)
f,N,d~d/f+2, b+1~2, d/f+1~2, b~f+2~1 (B!)
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, d+1, f,N,d~d/f+4~4~1 (B!)
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f+1+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2 (B!)
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, 1, d+1, d/f+1, b~f+2~1 (B!)
f~F+3
f~F+3, d+2, d/f+1+2 (B!)
f~F+3, d+2, d/f+1, f,N,d~d/f+2 (B!)
f~F+3, d+2, f,N,d~d/f+4~4~4~1 (B!)
f~F+2
f~F+2, 1, f,N,d~d/f+2, d+1, f,N,d~d/f+4~4~1 (B!)
f~F+2, 1, d+1, d~d/f+4~4~4~1 (B!)
Oki! jjjuż! dopisujcie, krytykujcie...
f,N,d~d/f+2
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, d+1, f,N,d~d/f+4~4~1 (B!)
f,N,d~d/f+2, b+1~2, d/f+1~2, b~f+2~1 (B!)
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, d+1, f,N,d~d/f+4~4~1 (B!)
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f+1+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2 (B!)
f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, f,N,d~d/f+2, 1, d+1, d/f+1, b~f+2~1 (B!)
f~F+3
f~F+3, d+2, d/f+1+2 (B!)
f~F+3, d+2, d/f+1, f,N,d~d/f+2 (B!)
f~F+3, d+2, f,N,d~d/f+4~4~4~1 (B!)
f~F+2
f~F+2, 1, f,N,d~d/f+2, d+1, f,N,d~d/f+4~4~1 (B!)
f~F+2, 1, d+1, d~d/f+4~4~4~1 (B!)
Oki! jjjuż! dopisujcie, krytykujcie...
Hehe
- K'
- Support
- Posty: 805
- Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
- Kontakt:
Re: Heihachi Mishima
Zamiast f,N,d~d/f+2 pisz po prostu EWGF, podobnie z f,N,d~d/f+4~4~1 można zastąpić CD+4,4,1 Wtedy czyta się to bardziej przejrzyście. Co do notacji to pamiętaj jeszcze, że znak ~ pisze się tylko wtedy gdy naciśnięcie przycisków przypada momentalnie po sobie, a np. w tym przypadku możemy to normalnie wklepać i zapisać jako d/f+1,2 co prawda tutaj 2 możemy opóźniać lecz wtedy zapiszemy to jako d/f+1>2 taki szczegół
No i przede wszystkim B! piszesz w miejscu gdzie w jugglu występuje bound dla przykładu:
EWGF EWGF EWGF d+1 B! CD+4,4,1
Ja nie gram zbytnio dziadem ale jeśli już to odpalam standardy jak wyżej wymienione:
EWGF EWGF EWGF d+1 B! CD+4,4,1
EWGF EWGF 1 d+1 B! CD+4,4,1
f,f+2 EWGF EWGF d+1 B! CD+4,4,1
EWGF EWGF f+3 EWGF d+1 B! CD+4,4,1 - tutaj mocna akcja jednak wymagająca odpowiedniego timingu
Grając hYńkiem pamiętajmy o jego wall splattującym 1,1,2 - kara na -10 dająca nam ścianę to naprawdę fajna rzecz ^^
Pod ścianą warto także kombinować z b+1+2 jak i jego charge'owaną wersją - podobnie jak u DJ'a można ładnie pomęczyć przeciwnika.
No i przede wszystkim B! piszesz w miejscu gdzie w jugglu występuje bound dla przykładu:
EWGF EWGF EWGF d+1 B! CD+4,4,1
Ja nie gram zbytnio dziadem ale jeśli już to odpalam standardy jak wyżej wymienione:
EWGF EWGF EWGF d+1 B! CD+4,4,1
EWGF EWGF 1 d+1 B! CD+4,4,1
f,f+2 EWGF EWGF d+1 B! CD+4,4,1
EWGF EWGF f+3 EWGF d+1 B! CD+4,4,1 - tutaj mocna akcja jednak wymagająca odpowiedniego timingu
Grając hYńkiem pamiętajmy o jego wall splattującym 1,1,2 - kara na -10 dająca nam ścianę to naprawdę fajna rzecz ^^
Pod ścianą warto także kombinować z b+1+2 jak i jego charge'owaną wersją - podobnie jak u DJ'a można ładnie pomęczyć przeciwnika.