Strona 1 z 1

Lili Rochefort

: 31-10-2009, 16:45
autor: Dumian
Emily "Lili" Rochefort w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.


<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Re: Lili Rochefort

: 08-12-2009, 08:43
autor: Ana
Bardzo różni się szóstkowa Lili od DRkowej?

Re: Lili Rochefort

: 08-12-2009, 19:36
autor: Komandos
Lilka ma teraz mocne juggle i przegiętą ścianę, dostała też kilka dobrych nowych ciosów. Szczegółowo nic nie mogę napisać bo tym nie gram :P

Re: Lili Rochefort

: 09-12-2009, 17:50
autor: K'
Nie miałem okazji zbytnio pograć w DR, ale samo to, że w T6 jest topem coś chyba mówi nie ? :)

Ma właśnie bardzo silne juglle, silną ścianę juggle startery praktycznie z większości ciosów dobre setupy itp. O tym, że na rage'u może dosyć łatwo jedną akcją pociągnąć prawie całą kreskę przeciwnikowi nie wspomnę :D Jedyne czego jej może brakuje to jakieś skuteczne 3 hitowe serie. No i należy pamiętać, że większość jej standardowych juggle starterów jest karalna ;)

1,2 - wiadomo, standard szybkie po tym można swobodnie kombinować
d/p+1 - podstawa u lili, mid jak trafi mamy +7 klatek przewagi i jedziemy dalej :)
d/p+3 - średnio szybki, ale przydatny mid z powodu przewagi +3 na bloku oraz jugglem jeśli siądzie na CH
p,p+3 - liniowy i podatny na ss cios jednak bezpieczny na bloku i dający juggla takiego jak po ch d/p+3
d/p+4,4 - mid, low jak ktoś nie jest ograny można stosować jeśli jedna nie to najprawdopodobniej zablokuje bądź sparuje drugi hit, a my polecimy w powietrze ^_^' (nie piszę tu akurat o online...)
1+2 - punisher 12 klatek na mid, jeśli przeciwnik się nie odturla momentalnie dokładamy na hicie d/p+3+4
d+3 - szybki dosyć bezpieczny low, w sam raz do pokingu, jednak ma mały zasięg także trzeba uważać...
1,2,3 - fajna seria z lowem na końcu jednak blok u przeciwnika równa się jugllem na jego korzyść no cóż...
2,3 - j.w
2,4 - nc wrzuca na ścianę ;) Drugi cios to high także nie ma co lecieć z tym na pałę. Raczej do karania.
p+3 - bezpieczny mid zgarnia z SS
t+1 - fajny niekaralny mid o małym zasięgu. Na CH dokładamy d/t+3+4 na gwarancie
d/t+3+4 - fajny low można nim coś zcrash'ować z tym, że karalny..., a skoro przy high crash'ach jesteśmy...
d/t+4 - crash'ująca podcinka dająca zawsze juggla, niezła, ale na bloku można nas praktycznie wszystkim wybić, więc nie ma co z nią przesadzać.
d/p+3+4 - jedyna bezpieczna wybitka(na bloku jesteśmy w BT toteż od razu należy przytrzymać b) fajny zasięg itp. Używać należy :) Kontynuacje (3+4) przeciwnik może przerwać high punchem jednak jeśli będzie próbować tam się wbić d+1_d/t+1 i pochodne tych ciosów drugi cios siada.
g/p+3 - zmniejszony lekko zasięg w stosunku do DR'ki jednak dalej ładnie zbiera -12 na bloku także zależnie od postaci coś w prezencie możemy wyłapać...
d/p+2 - kolejny juggle starter, wolniejszy od g/p+3, ale słabiej karalny (tylko na punche).
qcf+1,2 - mid,mid ładnie wbija na ścianę kontynuacje karalna jednak można ją hit confirmować - należy jednak pamiętać, że jeśli za bardzo opóźnimy 2 możliwe, że nie wejdzie.
qcf+3+4 - 2 szybkie highe z przewagą na bloku - sweet ^_^
qcf+2 - mid dobre pod ścianą zamiast qcf+1,2
p,p+4 - low, chyba nie zmienił się zbytnio od czasów DR, karalny ale używać od czasu do czasu warto.
p,p+2 - mid karalny na punche na CH lecimy z jugglem.
FC d/p+3 - low, fajny zasięg na bloku lecimy więc nie ma co nadużywać można to odpalać z qcf.
d+3+4 - super karalna, jednak także ekstra silna wybitka (na załączonym ragu ze scianą ciągniemy prawie cały pasek ^^) używać na whiffie przeciwnika lub gdy jesteśmy pewni, że siądze.
BT 2 - mid wrzuca na ścianę
BT d+3+4 - podcinka fajny damage, widoczna używać tylko jako crush, ewentualnie w kilku sytuacjach jako oki z BT
BT d+3 low - mniejszy damage niż podcinka lecz bezpieczniejsza i nie widoczna.
BT 3+4 na wstających do tyłu po jugglu zostawiającym nas w BT można dołożyć jeszcze BT 2

ciosy do karania:

i12 1+2_41
i13 p+2
i14 p+1+2
i15 g/p+3
i16 d/p2
i17 p+4
i18 d+3+4

WS
i11 WS+4
i15 g/p+3
i16 WS+3
i17 WS+2

Juggle:

d/p+3+4 d+2 WS+2~t BT 1,2 d/p+3 dash 3,2,3
g/p+3 t+2,1~t, BT 1,2 d/p+3 B! dash 3,2,3
d/p+2 d/p+2~t BT 1,2 d/p+3 B! dash 3,2,3
WS+3, p+2,3, d/p+3+4, BT1, 3,2,3
WS+3 p+3+4,3>4
p+2,3, 3,2, d/p+4,4
WS+2~t, BT g/p+4, d/p+2~t, BT12, d/p+3 B! dash 323
WS+2, G/P+4, p+1+2,B!, WS+2, d/p+1, 3,2,3
WS+2 G/P,N+4 p+1+2 B! d/p+3+4 BT1 3,2,3
FC,d/p+1, d/p+1, d/p+1, 1,2, p+1+2 B! dash 3,2,3
CH SS+1+2, WS+2, 1, 1,2,p+1+2, B! d/p+3+4,3+4
d/t+4 d/p+2~t, BT12, d/p+3 B! dash 323
d+3+4 U/F N 4 d/p+2~t, BT12, d/p+3 B! dash 323

po starterach na CH (d/p+3, p,p+2...)lecimy: d/t+1_d/t+2 WS+2~t BT 1,2 d/p+3 dash 3,2,3

Jeśli mamy problemy z posadzeniem bounder'a d/p+3 w jugglu zastępujemy go p+1+2
Juggle możemy kończyć jak widać
3,2,3 (najbezpieczniej po dashu)
d/p+3+4,3+4 i po tym możemy coś pomieszać z BT
d/p+3+4 BT 1+2 jeteśmy przodem do przeciwnika
można też walnąć na koniec p,p+3,3+4 i po tym np d+3, ale ta końcówka jest dosyć timing'owa i nie siedzi w wielu sytuacjach.

Do ściany możemy poprowadzić po jakiejś standardowej wybitce:
t+2,1, d/p+1, 3,2,3
d/p+2, d/f+1, d/f+1, 3,2,3
d/p+2, d/f+1, 1, d+2,2,3
d/p+2, d/p+1, 1,2, p+2,3

po parry np:
d/p+2 d/p+1 3,2,3

Na ścianie natomiast lecimy z d/p+3 p+3+4,3,4 lub jak jesteśmy plecami do przeciwnika w specyficznych sytuacjach BT 4,3+4

Ogólnie Lili należy dużo SS'ować i łapać przez to przeciwnika na whiffie gdzie lecimy z mocarnym jugglem także jak ktoś lubi taki styl gry to postać dla niego :), a jeśli nie lubi to i tak może nią sobie przyjemnie pograć :D

Re: Lili Rochefort

: 09-12-2009, 18:21
autor: Ana
K' dziękuje bardzo :)

Re: Lili Rochefort

: 09-12-2009, 20:13
autor: K'
Proszę bardzo :) Gra ktoś z Honmaru jeszcze Lilcią ?

Re: Lili Rochefort

: 09-12-2009, 20:22
autor: Ana
VHO chyba. Tzn w DR grał, a teraz to nie wiem.

Re: Lili Rochefort

: 10-12-2009, 17:37
autor: vho
Lilą już nie gram (znudziła mi się pod koniec DR), ale juggle i jakieś tam podstawy z konieczności sobie poobczajałem. Napiszę conieco jak usiądę na dłużej do kompa (piszę z kafejki, bo mój domowy sprzęt miał przykrą przygodę z przepięciem).

Re: Lili Rochefort

: 13-12-2009, 12:09
autor: Martins
Można customować fryz Lili pozbywając się jej grzywki? Chodzi mi oto, żeby zostawić jej po prostu długie włosy.

odp.;)

: 03-05-2010, 15:02
autor: Arthadanidas
Ja też gram Lilly już dość długo . W Customise poszukaj w zakładce Head albo Face , jak nie bedzię to nie można oryginalnie zmienić , pózniej mozesz zmienić jej włosy , i ustawic długie bez grzywki ale efekt za dobry to to nie będzie.

Re: Lili Rochefort

: 25-07-2017, 13:42
autor: Nephrath
Ostatnio wróciłem do tekkena (ps3) po baardzo długim czasie i nie pamietajac prawie nic zabrałem sie za Lili (i ArmorKinga ale to inny temat), nauczyłem się kilku ciosów, z bratem ktory gral devil jinem i kuzynem, grającym kingiem bez wiekszego problemu wygrywalem, ale multi...
Macie jakies porady dla początkującego? Jakies strategie?


Ps. Byłoby miło jakby ktos podal link do tematu jak czytac te serie, bo na przyklad takie d/p+1 nic mi kompletnie nie mowi

Re: Lili Rochefort

: 25-07-2017, 14:38
autor: Mr_Editor
Nephrath pisze:Ps. Byłoby miło jakby ktos podal link do tematu jak czytac te serie, bo na przyklad takie d/p+1 nic mi kompletnie nie mowi
Tutaj znajdują się podstawy podstaw ;) Szkółka tekkena dla początkujących

Re: Lili Rochefort

: 25-07-2017, 18:53
autor: Nephrath
Dzięki,
Choć nadal nie wiem co to "p" i "t"

Re: Lili Rochefort

: 25-07-2017, 21:12
autor: Dumian
Czasem zamiast angielskiej notacji do kierunków stosuje się polską, "p" i "t" to odpowiednio przód oraz tył