Odpowiedz do tematu
Ling Xiaoyu
Autor Wiadomość
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-02-2006, 19:03   Ling Xiaoyu

Piszcie tutaj wszystko na temat Xiaoyu: strategie gry, juggle itp.

Spis podstawowych technik postaci
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 02-04-2006, 11:45   

Hi!

Na rozruszanie tematu pozwolę sobie zapodać podstawowe versusowe juggle dla Xiao :) :

=PART ONE=

WS+2, 2, 2, 2,1, p,p+1+2,1+2 (po WS+2 mogą być też trzy dwójki i dopiero 2,1)
WS+2, 2, 2, 2, 2, 3 (może być pięć dwójek, ale to jest kapkę ciężkie, nie do versusa)
To samo po RDS t+3+4,3+4

RDS 4, p+3, p,p+3, RDS 4
RDS 4, D/P+1, D/P+1, p,p+1+2,1+2
To samo po AOP g/p+3

AOP~1+2_AOP 1+2, D/P+1, p,p+1+2,1+2
AOP~1+2_AOP 1+2, p,p+3, 2, 2,1, p,p+1+2,1+2

AOP d+1+2, AOP g+4, WS+2, 2,1, p,p+1+2,1+2

CH d/t+4, p,p+3, 2, 2,1, p,p+1+2,1+2

I trochę gwarantów:
Po p+3 gwarantowane p,p+3
Po CH p,p+3 jest gwarantowane RDS 4 i juggle
Po WS+4 gwarant na p,p+3
Po AOP 4~3 gwarant na 3 z ziemi
FC+3,2,1,4 gwarantowane, jeśli pierwszy wejdzie na CH (no a potem juggle)
FC d/p+4,4_AOP p+4,4 gwarantowane, jeśli pierwszy wejdzie na CH
RDS 2,1,4 gwarantowane, jeśli pierwszy wejdzie na CH

To tyle jak na razie. Pozdro dla wszystkich Xiajkowiczów!

=END OF PART ONE=
Ostatnio zmieniony przez vho 13-04-2006, 18:22, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Jo-Jo 
Grand Master
Lone Wolf



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: ze wszystkąd
Wysłany: 03-04-2006, 07:25   

Heh....niezłe akcje....chociaż ja nie gram Xiajką ( po prostu mi nie leży...tak samo jak Lei(ek) ^^ ).....
_________________
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 06-04-2006, 01:31   

=PART TWO=
Jak wejść przeciwnikowi na plecy, czyli podwójne uniki i inne bajery...

-SSL, p+1+2
-SSL, 3+4
-t+1+2, P+1+2

-SSR, p+3+4
-SSR, d+3+4

Cóż, gdy gramy Xiao, uniki to podstawa. Można ominąć naprawdę wiele rzeczy i wypracować ładną sytuację do ataku, a o to przecież chodzi :) Polecam szczególnie uniki wykonywane z pozycji dodatkowych, czyli:

-RDS t+3+4,[3+4]- drugie 3+4 to silny juggle starter, ale niestety ze sporym opóźnieniem. Po t+3+4 lepiej wymieniać RDS d+2 + custom_g/p+4 + juggle,
np. RDS g/p+4, d/p+1, 2, 2,1, p,p+1+2,1+2
-RDS 3+4
-RDS d+3+4
(3+4 i d+3+4 szczególnie użyteczne po SS z pozycji RDS, naprawdę fajna sprawa)

-AOP 1+3
-AOP 2+4
(w tym wypadku możemy po uniku przytrzymać D, żeby pozostać w FC, po czym docisnąć 1+2, żeby przejść do AOP i zacząć / kontynuować mieszanie :) Jeśli jednak po uniku nie naciśniemy nic, Xiao wykona automatycznie rzut, który często trafi z boku zadając większy dmg)

Wogóle AOP to bardzo chamska pozycja- unika wszelkich highów (włącznie z rzutami) oraz wielu midów, pozwala na zgadywanki mid-low (np. g+4/p+4) w dodatku można z niej posadzić bardzo silne juggle, jak np. AOP d+1+2, AOP g+4, WS+2, 2,1, p,p+1+2,1+2 za jedyne 65 pkt. :)
Bardzo fajnym zagraniem z fenixa (jeśli nie używamy go za często) jest kosa 4~3,[g_d]- jedyna kosa Xiajki, która zwala z nóg na trafieniu i w dodatku daje gwarant w postaci 3 z ziemi. Ma jednak spore opóźnienie... Jak już mówiłem, nie za często (chyba, że przeciwnik tego nie widzi, co, jak wiem, zdarza się czasami^^)
Ciekawą akcją jest też AOP~1+2 - AOP występuje tu jako szybkie schylenie się pod highem, a idący po nim cios wybija do juggle'a (np. AOP~1+2, D/P+1, D/P+1, p,p+1+2)

A teraz parę słów o dwóch BARDZO ważnych ciosach z pozycji wyjściowej:
-p,p+3
-d/p+1

Pierwszy z nich to szybki, niekaralny na bloku mid, o całkiem ładnym zasiegu, który na CH pozwala na gwarantowane RDS 4 i juggle. Warto tego często używać, ponieważ nawet na bloku można przeciwnikowi zapodać nielichą zgadywankę low-mid, tym bardziej, że po tym kopniaku przechodzimy do RDS. No a na CH lecimy, że hej.

d/p+1... nie skłamię, jeśli powiem, że w ogromnej mierze na tym właśnie ciosie opiera się gra Xiao zarówno w T3, jak i TTT, T4 oraz T5. Genialne zagranie. Unika wysokich punchy, wchodzi na mid, jest całkiem bezpieczne, szybkie, mało tego na trafieniu daje +8 klatek przewagi, na CH jeszcze więcej. Pozwala nam, wedle uznania przejść do RDS lub pozostać w postawie wyjściowej. W każdym przypadku mamy ogromne pole do mieszania i konstruowania customów perfidnych akcji, np. d/p+1, RDS d+2, WS+2_FC+3; jeśli wejdzie WS+2, no to juggle, a jeśli zdecydujemy się na lowa FC+3 możemy na CH kontynuować 2,1,4 + juggle, albo na zwykłym trafieniu zrobić samo 2 (idące na high) i dalej mieszać. Naprawdę ogrom możliwości. Polecam samemu posiedzieć i powymyślać różne ciekawe rzeczy :)

I na koniec części drugiej jeszcze taki mały... średni powiedzmy juggle:
AOP d+1+2, g+1+2,2, p,p+1+2,1+2 (58dmg)

=END OF PART TWO=

EDIT: co do ciosu p,p+3+4, to looknijcie na mojego następnego posta:)
Ostatnio zmieniony przez vho 28-04-2006, 16:04, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
czit 
Grand Master



Dołączył: 25 Lut 2006
Skąd: Lubartów
Wysłany: 06-04-2006, 19:19   

p,p +3+4 jest baardzo pozyteczne wbrew pozorom, poradnik jest conajmniej cienki , najlepiej zaglebic sie w opisy postaci na www.gamegaqs.com o ile sie zna angielski of koz
_________________
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-04-2006, 16:39   

Opierając sie wskazówkach od vho można nieźle pograc Xiajką, wiec raczej wątpie ze poradnik jest "conajmniej cienki".

Sam byś coś takiego napisał a nie krytykujesz i to jeszcze niesłusznie :P
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
vho 
Grand Master
TcT / Poznań Dojo



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Mar 2006
Wysłany: 07-04-2006, 21:58   

No właśnie Czit, grasz Xiao, to nie bądź taki i dorzuć coś od siebie :P
EDIT:
Co do p,p+3+4, to małe sprostowanie, bo pomyliłem się i to sporo opisując go. Sorki :) :
Jako, że jest to najbardziej dalekosiężny cios Xiao, należy go stosować (wraz z p,p+4) z półdystansu/dalekiego dystansu. Nigdy z bliska, bo może zaboleć.
- omijać tym ciosy nie bardzo się opłaca, bo po pierwsze coś czasem może nas zgarnąć z powietrza, a poza tym zawsze można zrobić:
g/p+4 (żeby ominąć lowa), które na CH daje możliwość kontynuacji za 60-i-trochę albo
podwójny unik, by znaleźć się za wrogiem i zrobić... no chociażby coś tak kreatywnego jak rzut (w bok/plecy).
A co możesz zrobić po p,p+3+4? Cóż... jeśli jesteś w dobrej odległości RDS 4_t+3+4,3+4 (to drugie raz na ruski rok) i jakiegoś juggla. Czyli dość przyjemnie i tak.
CHYBA, że idzie mid zgarniający oba stepy, ale nie za szybki, no to można go przeskoczyć... chociaż wtedy jest d/p+1, który ma w zwyczaju takie rzeczy przerywać :)


[ Dodano: 2006-04-08, 14:25 ]
Jeśli trafimy naskokiem na CH, to na gwarancie siedzi p,p+1+2,1+2, ale trzeba to zrobić bardzo szybko. Można też poprostu trzasnąć 3.


Juggle:

CH g/p+4, WS+2, 2, 2,1, p,p+1+2,1+2

WS+2, 3, p,p+1+2,1+2

RDS t+3+4,3+4, 2, 2, 2, 2,1, p,p+1+2,1+2 (to jest maksymalny damage, jaki można wycisnąć po t+3+4,3+4_WS+2)

[ Dodano: 2006-04-13, 18:19 ]
Co jest? Nikt się Xiao nie interesuje? :/ No to parę rzeczy jeszcze:

WS+2, RDS d+2, WS+2, RDS 2,1, p,p+1+2,1+2

AOP 1+2_CH AOP~1+2, d/p+1, 2, 2, 2,1, p,p+1+2,1+2

AOP d+1+2, G/P,N,4, 1,2, p,p+1+2,1+2

AOP d+1+2, d/t+1, p,p+3, RDS 4

RDS 4, d/t+1, p,p+1+2,1+2

AOP d+1+2, g/p,N,4, d/t+1, p,p+3, RDS 4

W BIGów: AOP d+1+2, p,p+1+2, p,p+1+2, p,p+1+2,1+2

CH g+4, WS+2, 2, 2, 2,1, p,p+1+2,1+2 (trochę ciężko tu wsadzić dwie dwójki za każdym razem... trochę więcej niż trochę :) )

I gwaranciki:
CH 4, d/t+1, p,p+3
CH4, p,p+1+2,1+2

Poza tym polecam FC 3,2, jako cios zbierający fighterów turlających się do tyłu. Gdy to wejdzie można zrobić, np. FC 3,2, 2, 2,1, p,p+1+2,1+2
 
 
Nadine 
Grand Master
No I Po Co?


P2P Mode: Host & Client
Dołączyła: 09 Lip 2006
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 23-07-2006, 16:31   

lubie ling bo jest mala i szybka

lecz ona ma sie nijak do Jina :P
 
 
 
-=MASTA=- 
Elite player



Dołączył: 03 Wrz 2006
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 07-09-2006, 21:15   

Jako postać ją lubie, ale nie cieprie grać przeciwko niej :) vho - niezły stuff ;)
Popróbujcie sobie tych juggli od Icka [podobno niesamowicie nią wymiatał swego czasu].
Phoenix d+1+2 u+1+2,2 BK+2 2 2 4 (Kuma & Panda)
Phoenix d+1+2 u+1+2,2 f,f+1+2~1+2
Phoenix d+1+2 U/F+4 f,f+1+2~1+2
Phoenix d+1+2 U/F+4 1,2 d/b+1
Phoenix d+1+2 d+1+2 u/f+3,4
Phoenix d+1+2 f,f+1+2 d/f+1 2 2 d+3
Phoenix d+1+2 f,f+1+2 d/f+1 (Flip) BK 3 (Flip) f,f+3
Phoenix d+1+2 f,f+1+2 D/F+1 (Flip) f,f+3 BK f,f+3
Phoenix d+1+2 f,f+1+2 d/f+1 (Flip) 2,1 f,f+1+2 (Gun Jack)
Phoenix d+1+2~d+1+2~u+4 (Flip) FC+3,2 D+3 f,f+3
Phoenix d+1+2~d+1+2~u+4 (Flip) FC,d/f+4 4~3
Phoenix d+1+2~d+1+2~u+4 (Flip) FC+3,2,1 f,f+3 BK f,f+3
Phoenix CH d+1+2~d+1+2~u+4 WS+2 2,1 (Flip) f,f+3 BK f+3+4~3+4 (Gun Jack)
Phoenix d+1+2~d+1+2~u+4 (Flip) FC+3,2,1,4
Phoenix d+1+2 (2+3+4) d/f+1 2 2 2 3
Phoenix d+1+2 2+3+4 1,2 f+3 (King)
Phoenix u/f,n,3 WS+2 2,1 f,f+1+2~1+2
Phoenix u/f,n,3 WS+2 2 f,f+3 BK+4
Phoenix u/f,n,3 FC,d+3,2 2 2 (Flip) d+3
Phoenix u/f+3 D/F+1 D/F+1 d/f+1 d+3 (BIG)
Phoenix u/f+3 1,d+2 d/b+1
Phoenix u/f,n+3 d/f+2 d/f+1 2,1 f,f+1+2
Phoenix d+1+2 d+2 FC,d/f+2~D/F BK 2,1 f,f+1+2~1+2
CH 4 d/b+1 d+3
BK 4 f,f+3 2,1 f,f+1+2~1+2
BK 4 d/f+1 2 2,1 f,f+1+2~1+2
BK u/f+4 d/f+1 2 2 2 2 4
BK f+3+4~3+4 f+3+4~3+4 d+4 WS+4
BK f+3+4~3+4 U/F+4 1,2 f,f+1+2~1+2
BK f+3+4~3+4 2 2 2,1 f,f+1+2~1+2
BK f+3+4~3+4 U/F+4 d/f+1 d+3
BK f,f+3+4 BK 4 d/f+1 2 2 2 2 4
BK f,f+3+4 (Unblockable) WS+2 2 2 2,(1),4 (King)
CH (f,f+1+2)~1+2 f+3
CH (f,f+1+2)~1+2 (f,f+1+2)~1+2 (King)
CH (f,f+1+2)~1+2 d+3,2 2,1 f,f+1+2
WS+2 2,1 1,2 d/b+1
WS+2 2,1 1,2 f+3
WS+2 2 2 2,1 f,f+1+2~1+2
WS+2 2,1 D/F+1 (Flip) f,f+3 d+3
WS+2 2,1 d/f+1 (Flip) f+3+4~3+4 f+3+4~3+4 (Gun Jack)
WS+2 d+2 WS+2 2 2 4
WS+2 f+3+4~3+4 d+4 WS+4
WS+2 SS(l) 2,1 d/f+1 (Flip) f+3+4~3+4 f,f+3
WS+2 SS(l) d+2 (flip) WS+4 f,f+3 D+3 f,f+3
CH WS+2 BK+4 (Flip) f,f+3 d+3
CH u/f+4 WS+2 2 2 2 3
CH u/f+4 FC,d/f+4,4 WS+4
CH u/f+4 D/F+1 d/f+1 2 3
U/F,n+3 FC,d/f+2~D/F 2 2 2 2 4
f,f+3+4 f+3 f,f+3 (Flip) d+3
f,f+3+4 f+2~1 BK 4 u+1+2,2,1 (True Ogre)
WS+4 f,f+3,4
d/f+2 f,f+3
CH d/f+1 BK+3
CH d/b+4 f,f+3 bk+3
Chicken na 4 f+2~1 (w plecy)
 
 
 
KingKY 
Elite player



Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-10-2006, 20:14   

Ta postac jest do niczego, dlaczego ? poniewaz jest kapiasta i badziewnie prosta w obsludze, wybitki z przewagami ? prosze bardzo, super silne juggle, all crushe na kazdym kroku, i wybitka z priorytetem puncha, czego dusza zapragnie. Programisci zapomieli o jednej sprawie, a co gdy chcemy pograc inaczej niz xio vs xio, no wlasnie, nie da sie :| bo xiao jest przegieta tania i wkurzajaca, nie wymaga skilla, ani kszty. :kwasny:
_________________
KING SAYS:"DAMN, RAWR IS JUST TOO GOOD !"
 
 
 
TomU 
Elite player



Dołączył: 07 Lip 2006
Skąd: Kalisz
Wysłany: 09-10-2006, 20:36   

Wiem ze ta mala panienka moze byc denerwojaca i nawet mnie czasami denerwoje jak gram z Czitem, Ale napewno nie jest to kapusciarska postac (takie jest moje zdanie) no i nie wim czy ona jest prosta. Minelo trposzke czasu az sie nia nauczylem grac a pozatym praktycznie po kazdej wybitce jest karalna wiec trza nia grac ostroznie Wiekszosc zeczy jakie robie nia sa karalne ale nia da sie namieszac Co wprowadza przeciwnika w blad.

Wiec Dlatego KingKy Niezgadzam sie z toba Choc to jest twoje zdanie :] :]
_________________
G-I-R-L---P-O-W-E-R
 
 
 
Dumian 
Administrator


PSN ID: DumianPL
Zagram w: Tekken 7 (PC, PS4), MKX (PC)
Steam ID: Dumian
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-10-2006, 22:16   

Nie chciałem nic pisać, ale mam już dosyć czytania jak ludzie płaczą nad Tekkenem jaka to dana postać jest kapiasta/przegieta/słaba itd. Nie będę tutaj się rozwodził nad samą Xiao tylko napiszę ogólnie swoje zdanie.

Po piersze oczywiste jest, że większość ludzi żali się na daną postać dopiero jak dostaje od niej baty (przykładowo KingKY, najpierw Jin, teraz Xiao, kto będzie następny? Pewnie ta postać którą ktoś go niemiłosiernie zbije). Druga oczywista sprawa to, że jak w każdej bijatyce, tak samo w Tekkenie są tiery, silniejsze lub słabsze, a także bardziej lub mniej wymagające postacie. Tylko do gracza należy wybór jaką postacią będzię grał i co sobą będzie reprezentował. Jeśli komuś nieodpowiada taki stan rzeczy niech poprostu nie gra.

Tekken 3 jest moim zdaniem i tak dosyć dobrze zbalansowany. Grałem z niejednym (tak strasznie przecież przegiętym :lol: ) dobrym Jinem, z dobrą Xiao, nawet z przeje***ym Ogrem (który jest moim zdaniem najbardziej przegietą i kapuściarską postacią, to jest dopiero dno) i udawało mi się ugrać coś nawet Hwoarangiem (który z kolei jest jedną ze słabszych i najbardziej wymagających postaci w tej grze). Jaki z tego morał? Ano taki, że jak pisałem wcześniej są tiery, prostrze, łatwiejsze, bardziej lub mniej wymagające, silniejsze i słabsze postacie ale stawienie czoła rywalowi to tylko i wyłącznie kwestia umiejętności gracza. Jeśli nie dajesz sobie z kimś rady to może czas najwyższy pogodzić się z tym, że jesteś zbyt słaby, aby nawiązać walkę a nie tłumaczyć się "bo on gra lepszą postacią", no poprostu lol. Chcesz to też nią graj, ale ile można płakać, że inne postacie są nic nie warte.

Zdaje sobie sprawe, że Tekken nie jest idealny, że niektórymi postaciami można wygrywać dużo łatwiej niż innymi oraz z tego, że pewne postacie w walce z innymi mają bardzo ciężkie zadanie. Czasami po prostu żeby wygrać trzeba okazać się znacznie lepszym od przeciwnika (bo postać tego wymaga) ale to wszystko kwestia umiejętności bo nadal twierdze, że w TK3 nie ma jakiś wyjątkowych skrajności (no może poza Ogórem :P ).
_________________
Tekken 7 na PC oficjalnie!
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Kaillera P2P Client
 
 
 
 
czit 
Grand Master



Dołączył: 25 Lut 2006
Skąd: Lubartów
Wysłany: 09-10-2006, 22:57   

żeby kazdego niedorwartosciowanego człeka zadowolić to zapewne trzeba by zrobić turniej typu "top tier hwoarnament" heh czyli bylo by jak zawsze double elimination itp z tą różnicą że byl by dodatkowo ban na wszystkie postacie poza hworangiem :cool: , wtedy nikt nie mógł by sie usprawiedliwiac glupimi wymowkami ze ktos z gory byl skazany na porażke i takie tam bull shity

p.s. odczepcie sie w koncu od mojego kapiastego stylu gry :zalamany: jak zobaczycie moją xiao w t5 ( poznań 25-26 listopada) to juz nigdy nie powiecie ze ta z t3 to kapa :P
_________________
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
 
 
 
-=MASTA=- 
Elite player



Dołączył: 03 Wrz 2006
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 09-10-2006, 23:02   

Ja też wtrące swoje trzy grosze. Pod słowami Dumiana mogę się podpisać obiema rękami. Historia tej gry już nie raz pokazała, że od wyboru konkretnej potaci o wiele bardziej liczą sie umiejętności. Ludzie nie raz wygrywali turnieje postaciami z dolnej półki, a to dlatego mim. że pozoastała częśc grajacyh nie była "ograna" na daną postać [np Icek - Pandą, Boskon - Dr. Boskonovitchem, Mecenas - Leiem, Jackler w Jap. Gun Jackiem]. Wtedy liczyło się coś co najogólniej określa się jako Skill. A i jaka do tego musiała być satysfakcja. Wygrać słabszą postacią z kimś kto używa "przegiętego topa". Podwójny respect dla zycięzcy. Moim zdaniem nie ma co biadolić, że jedna postać jest lepsza a druga gorsza. Jeżeli komuś przeszkadza, że przeciwnik gra "przegietą" postacią to zawsze może wybrać tego samego zawodnika i wtedy już będą liczyć się tylko umiejejętnosci grających. Na każdego znajdzie się jakiś sposób, nie ma osób niepokonanych :)
_________________

 
 
 
KingKY 
Elite player



Dołączył: 23 Lut 2006
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-10-2006, 23:24   

no i wasze slowa nie zmieniaja faktu ze xiao to ch##stwo nie postac, bo jest za mocna na tle innych (law jin paul ogre tez sie klasyfikuja):cwaniak:

kto bedzie nastepny ???

nikt nie bedzie nastepny, lista poje.... charakterow nie jest nieskonczona

zali sie ?

oczywiscie, bys pogral kingiem na dluzsza mete tez bys sie zalil, ze nie mozesz wykorzystac swojej ulubionej postaci..... nie chce banow, itp jedynie opisuje wady gry...
a ktos tutaj prawi moraly, ktore sa tak naprawde mi niepotrzebne... czy ja chce ułaskawienia ? wykasowania postaci z gry ? NIE, jeszcze raz wam mowie, to sa MOJE OPINIE, a nie wniosek do sądu tekkenowego.... :looka:
_________________
KING SAYS:"DAMN, RAWR IS JUST TOO GOOD !"
Ostatnio zmieniony przez KingKY 10-10-2006, 22:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
4 - 6 październik 2013 24 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i
PSN: informacje o nowych grach i temat do składek na sloty
International Miyagi-san Memorial Karate Tournament
Mini gry i dodatkowe tryby rozgrywki
[3S] Awakening Cup - Problemy, wyjaśnienia i walkowery
 
Udostępnij: Udostępnij na Facebook  Udostępnij na Sledziku  Udostępnij na Wykop  Udostępnij na Gadu Gadu Live  Udostępnij na Twitter
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group