Marshall Law w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.
<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
Combo Video i filmiki związane z postacią:
Tekken 6 BR: Tribute to Bruce Lee - Law combo video
Marshall Law
Moderator: ModTeam
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Marshall Law
Ostatnio zmieniony 11-09-2010, 23:19 przez Dumian, łącznie zmieniany 1 raz.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Marshall Law
dla początkujących:
juggle:
Launcher d/f+2_u/f+4_ws+2_CH
To carry to a wall without B!
(f+)4,3, dss f+2
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1,2
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1,2,3
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1,1,2,3
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+2,f+2,1+2
(f+)4,3, dss f+2, 3+4
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, 3+4
(f+)4,3 dss f+1
(f+)4,3 dss f+3
4,3 dss f+2~1
(f+)4,3,4 dss f+3
4,3,4 dss f+2~1
4,3,4 dss 3+4 [max]
4,u+3, ff,n+1
4,u+3, ff,n+1,2
4,u+3, ff,n+1,2,3
4,u+3, ff,n+1,1,2,3
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1,2,3
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1,2,3
4,u+3, ff,n+1, 3+4
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, 3+4
4,u+3, ff,n+2, ff,n+2,2,1+2 [staple]
4,u+3, ff,n+2, ff,n+1, ff,n+2,2,1+2
4,u+3, ff,n+4,3
4,u+3, ff,n+4,3, dss f+3 [max]
4,u+3, ff,n+1, f+3,4
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, f+3,4 *for bigs
4,u+3, ff,b+1,2,2 [max]
Combo using B! without walls (omission : f+2 and 3+4)
4,u+3, ff,n+2, ff,n+2, b+2,2 B!
4,u+3, ff,n+4,3 dss 2 B!
(f+)4,3, dss f+2,f+2,2, B!
(f+)4,3, dss f+2, f+1+2, B!
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, f+1+2, B!
4,u+3, ff,n+1,2,f+2,2, B!
4,u+3, ff,n+1, f+1+2, B!
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, f+1+2, B!
4,u+3, ff,n+2, ff,n+2, ff+1+2 B!
4, 3+4, u/f+1, f+1+2, B!
b+2,3,4, dss f+2,2,2, B!
f+4,3,4, dss f+2,2,2, B!
Other combos
(f+)1, b+2,3,4, dss f+3
(f+)2, b+2,3,4, dss f+3
(f+)4, b+2,3,4, dss f+3
(f+)1, b+2,3,4, dss f+1
(f+)2, b+2,3,4, dss f+1
(f+)4, b+2,3,4, dss f+1
Launcher U/F+3,4_d+2,3
*Thanks to JFJ and Sezaru for their contributions to this section
b+2,3,4 dss 2 B!
b+2,3,4 dss f+2,2,2 B!
3+4,f+2,b+2,2 B!
b+2, 1,2 b+2,2 B! ff+2,1,3
b+2, 1,1,2 b+2,2 B! ff+2,3
b+2, 1,2,3 b+2,2 B! ff+2,3
b+2, 2,2,1 b+2,2 B! ff+2,3
4,u+3 b+2,2 B! ff+2,1,3
4,3 dss 2 B! ff2,1,3
Launcher CH 4
ff,n+1 *hard
3+4, ff,n+1
3+4, ff,n+1,2
3+4, ff,n+1,2,3
3+4, ff,n+1, 3+4
3+4, ff,n+1, ff,n+1, 3+4
3+4, ff,n+1, ff,n+1,2,3
3+4, ff,n+1, f+1+2
3+4, ff,n+1, ff,n+1, f+1+2
b+2,3,4, dss f+3
b+2,3,4, dss f+1
b+2,3,4, dss f+2,2,2, B! *dss f+2 must whiff
Launcher U/F+4_CH d/f+4,3_CH ws+4,3_CH FC4,3_CH FC3,4
*dss f+2 combos are only for U/F+4
ws+4, b+2,3,4, dss f+3
dss f+2, ff,n+1,
dss f+2, ff,n+1,2
dss f+2, ff,n+1,2,3
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1,2
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1,2,3
dss f+2, ff,n+1, 3+4
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, 3+4
ws+1, 2, 3+4, f+1+2 B!
ws+4, dss f+2
ws+4, dss f+2, ff,n+1
ws+4, dss f+2, ff,n+1,2
ws+4, dss f+2, ff,n+1,2,3
ws+4, dss f+2,f+2,2 B!
ws+4, dss f+2, f+1+2, B!
ws+4, dss f+2, ff,n+1, f+1+2, B!
ws+4, 2, 3+4, f+1+2 B! [max]
ws+4, 2, 3+4, ff,n+1
ws+4, 2, 3+4, ff,n+1,2
ws+4, 2, 3+4, ff,n+1,2,3
ws+4, 3+4, 2,f+2,2 B! [staple]
ws+4, 3+4, f+1,2,f+2,2 B!
ws+4, 3+4, f+1+2 B! [staple]
ws+4, dss f+2, 3+4, f+1+2 B!
cc, 4,3, dss f+2, f+1+2 B!
cc, 4,3,4, dss f+2,2,2 B!
cc, 4,3,4, dss f+3
Launcher U/F+4,3 *Need to confirm, but should still work the same
2, ff,n+1
2, ff,n+1,2
2, ff,n+1,2,3
2, ff,n+1, ff,n+1
2, ff,n+1, ff,n+1,2
2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
2, ff,n+1,2,f+2,2, B!
2, ff,n+1, ff,n+1,2,f+2,2, B!
2, f+1+2, B!
2, ff,n+1, f+1+2, B!
2, ff,n+1, ff,n+1, f+1+2, B!
1, 3+4
2, 3+4
2, ff,n+1, 3+4
f+4,3, dss f+3
Launcher dss 4,3_b+2,3,4
dss 3+4 *from b+2,3,4
2,2,delayed 1,2
f+2, f+2,delayed 2,2 B!
f+2, f+1, d+1,3
f+2, f+1, ff+2,1,3
f+2, f+1, f+1+2 B! d+1,3 *inestable to do B!
b+2,3,4, dss f+3
f+3+4, 2,f+2,2 B! *f+3+4 timing is a bit late. 2,f+2,2 needs delay.
3+4, 1,2,3
f+1+2 B! *Opp. is on FD/FF
f+4,3,4, dss 3
Launcher CH f+2~1_CH BT 2
ff+1+2 B!
b+2,3,4,dss 3 [staple]
b+2,3,4,dss f+2,2,2 [staple]
ff,f+4,3,4, dss f+2,2,2 B!
ws+4 2,2,1 b+2,2 B! ff+2,1,3
Launcher CH 2nd of (f+)3,4
f+4,3,4, dss f+2,2,2 B!
f+2,2,2 B!
d/f+2 launch *near
Launcher ff+3+4
f,n, 4,u+3, ff,n+1
f,n, 4,u+3, ff,n+1,2
f,n, 4,u+3, ff,n+1,2,3
f,n, 4,u+3, ff,n+1, 3+4
f,n, 4,u+3, ff,n+1,1,f+2,2, B!
f,n, 4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, ff+1+2, B! [max]
b+2,3,4, dss f+2,2,2, B!
f+4,3,4, dss f+2,2,2, B!
f+4,3, dss f+2, ff,n+1, f+1,2,3
f+4,3, dss f+2, ff,n+1, 3+4
f+4,3, dss f+2, ff,n+1, ff+1+2, B! [staple]
FD/FT low kick
ws+4, (dss) f+2,2,2, B!
ws+4, (dss) 2, ff,n+1, ff+1+2, B!
ws+4, (dss) f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff+1+2, B!
ws+4, (dss) f+2, ff,n+1, ff,n+1,2
ws+4, (dss) f+2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
Post B! Combos
ff,f+4,3, dss 3 *very hard
ff,U/F+4,3 [staple]
ff+2,1,3 [staple]
ff+2,3
3+4
d+1,3
d+4,3
f+1+2 *for oki
Low Parry
(f+)4,3,4, dss f+3
(f+)4,3, dss f+2, ff+213
b+2,3,4, dss f+3
d/f+1, 4,3,4 dss f+3
For wall carry:
d/f+1, ffn1 ,ffn 1, ffn1, ff 1,2,3
f+4,3 dssf+2, ffn2,f+2, 1+2
*Unconfirmed but probably work
(f+)3,4
3+4, 1~
3+4, 1, 1, 3+4
3+4, 1, 1, ff,n+1,2,3
b+1,2,2
Wall Combos
dss 2 WB!
f+1+2 WB!
f+2,2,2 WB!
2,f+2,2 WB!
d/b+4,4 [staple] *2nd 4 is 70%
U/F+4,3 *the 3 is 70%
b+2,3,d+4 *the d+4 is 70%
b+2,3,4
f+4,3 dss f+3 [see Note]
*Unconfirmed but probably work
f+4,u+3 *u+3 is 70%
d/f+1, f+4,u+3 *u+3 is 70%
d/f+4,3 *3 is 70%
b+1,2,2
2,f+2,1+2
f+2,2,1+2
db+2,4
[Note]
difficulty of dss f+3 ender *info unchanged from T6 thread
Very easy for the two bigs - Kuma, Jack6
Easy for other bigs - Marduk, Bob
Stable for mids - King, AK, Miguel
A little unstable for mid-mid - Kaz, DVJ, Bruce, Feng, Ganryu, Baek, Whoarang, Dra, Eddy. etc
Unstable for some smalls - Lee, Law, Steve, Lili, Christie, etc
Very hard for other smalls - Lei, Asuka, Anna, Nina, Julia, Leo, Roger, Wang, etc
Impossible? - Xiaoyu, Zafina
Wall Stun moves
1,2,3 *3rd part
CH 4
(f+)2,2,1+2 *3rd part
b+1,2,2 *3rd part
3+4
b+4,3 *2nd part
(f+)3,4 *2nd part
d/f+3,3,4 *3rd part
f+2~1
ff+3
d+1,3 *2nd part
b+3
fff+3
FC U/F+4 or FC U/B+4 or FC U+4
(f+)2,2,1+2 *3rd part
dss f+1
dss 3
dss 3+4
dss f+3
BT u/f+1
BT 2,2 *2nd part
BT 3
BT 4,3 *2nd part
from floor middle kicks
Shoulder tackle
10 strings
juggle:
Launcher d/f+2_u/f+4_ws+2_CH
To carry to a wall without B!
(f+)4,3, dss f+2
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1,2
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1,2,3
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1,1,2,3
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+2,f+2,1+2
(f+)4,3, dss f+2, 3+4
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, 3+4
(f+)4,3 dss f+1
(f+)4,3 dss f+3
4,3 dss f+2~1
(f+)4,3,4 dss f+3
4,3,4 dss f+2~1
4,3,4 dss 3+4 [max]
4,u+3, ff,n+1
4,u+3, ff,n+1,2
4,u+3, ff,n+1,2,3
4,u+3, ff,n+1,1,2,3
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1,2,3
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1,2,3
4,u+3, ff,n+1, 3+4
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, 3+4
4,u+3, ff,n+2, ff,n+2,2,1+2 [staple]
4,u+3, ff,n+2, ff,n+1, ff,n+2,2,1+2
4,u+3, ff,n+4,3
4,u+3, ff,n+4,3, dss f+3 [max]
4,u+3, ff,n+1, f+3,4
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, f+3,4 *for bigs
4,u+3, ff,b+1,2,2 [max]
Combo using B! without walls (omission : f+2 and 3+4)
4,u+3, ff,n+2, ff,n+2, b+2,2 B!
4,u+3, ff,n+4,3 dss 2 B!
(f+)4,3, dss f+2,f+2,2, B!
(f+)4,3, dss f+2, f+1+2, B!
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, f+1+2, B!
4,u+3, ff,n+1,2,f+2,2, B!
4,u+3, ff,n+1, f+1+2, B!
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, f+1+2, B!
4,u+3, ff,n+2, ff,n+2, ff+1+2 B!
4, 3+4, u/f+1, f+1+2, B!
b+2,3,4, dss f+2,2,2, B!
f+4,3,4, dss f+2,2,2, B!
Other combos
(f+)1, b+2,3,4, dss f+3
(f+)2, b+2,3,4, dss f+3
(f+)4, b+2,3,4, dss f+3
(f+)1, b+2,3,4, dss f+1
(f+)2, b+2,3,4, dss f+1
(f+)4, b+2,3,4, dss f+1
Launcher U/F+3,4_d+2,3
*Thanks to JFJ and Sezaru for their contributions to this section
b+2,3,4 dss 2 B!
b+2,3,4 dss f+2,2,2 B!
3+4,f+2,b+2,2 B!
b+2, 1,2 b+2,2 B! ff+2,1,3
b+2, 1,1,2 b+2,2 B! ff+2,3
b+2, 1,2,3 b+2,2 B! ff+2,3
b+2, 2,2,1 b+2,2 B! ff+2,3
4,u+3 b+2,2 B! ff+2,1,3
4,3 dss 2 B! ff2,1,3
Launcher CH 4
ff,n+1 *hard
3+4, ff,n+1
3+4, ff,n+1,2
3+4, ff,n+1,2,3
3+4, ff,n+1, 3+4
3+4, ff,n+1, ff,n+1, 3+4
3+4, ff,n+1, ff,n+1,2,3
3+4, ff,n+1, f+1+2
3+4, ff,n+1, ff,n+1, f+1+2
b+2,3,4, dss f+3
b+2,3,4, dss f+1
b+2,3,4, dss f+2,2,2, B! *dss f+2 must whiff
Launcher U/F+4_CH d/f+4,3_CH ws+4,3_CH FC4,3_CH FC3,4
*dss f+2 combos are only for U/F+4
ws+4, b+2,3,4, dss f+3
dss f+2, ff,n+1,
dss f+2, ff,n+1,2
dss f+2, ff,n+1,2,3
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1,2
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1,2,3
dss f+2, ff,n+1, 3+4
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, 3+4
ws+1, 2, 3+4, f+1+2 B!
ws+4, dss f+2
ws+4, dss f+2, ff,n+1
ws+4, dss f+2, ff,n+1,2
ws+4, dss f+2, ff,n+1,2,3
ws+4, dss f+2,f+2,2 B!
ws+4, dss f+2, f+1+2, B!
ws+4, dss f+2, ff,n+1, f+1+2, B!
ws+4, 2, 3+4, f+1+2 B! [max]
ws+4, 2, 3+4, ff,n+1
ws+4, 2, 3+4, ff,n+1,2
ws+4, 2, 3+4, ff,n+1,2,3
ws+4, 3+4, 2,f+2,2 B! [staple]
ws+4, 3+4, f+1,2,f+2,2 B!
ws+4, 3+4, f+1+2 B! [staple]
ws+4, dss f+2, 3+4, f+1+2 B!
cc, 4,3, dss f+2, f+1+2 B!
cc, 4,3,4, dss f+2,2,2 B!
cc, 4,3,4, dss f+3
Launcher U/F+4,3 *Need to confirm, but should still work the same
2, ff,n+1
2, ff,n+1,2
2, ff,n+1,2,3
2, ff,n+1, ff,n+1
2, ff,n+1, ff,n+1,2
2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
2, ff,n+1,2,f+2,2, B!
2, ff,n+1, ff,n+1,2,f+2,2, B!
2, f+1+2, B!
2, ff,n+1, f+1+2, B!
2, ff,n+1, ff,n+1, f+1+2, B!
1, 3+4
2, 3+4
2, ff,n+1, 3+4
f+4,3, dss f+3
Launcher dss 4,3_b+2,3,4
dss 3+4 *from b+2,3,4
2,2,delayed 1,2
f+2, f+2,delayed 2,2 B!
f+2, f+1, d+1,3
f+2, f+1, ff+2,1,3
f+2, f+1, f+1+2 B! d+1,3 *inestable to do B!
b+2,3,4, dss f+3
f+3+4, 2,f+2,2 B! *f+3+4 timing is a bit late. 2,f+2,2 needs delay.
3+4, 1,2,3
f+1+2 B! *Opp. is on FD/FF
f+4,3,4, dss 3
Launcher CH f+2~1_CH BT 2
ff+1+2 B!
b+2,3,4,dss 3 [staple]
b+2,3,4,dss f+2,2,2 [staple]
ff,f+4,3,4, dss f+2,2,2 B!
ws+4 2,2,1 b+2,2 B! ff+2,1,3
Launcher CH 2nd of (f+)3,4
f+4,3,4, dss f+2,2,2 B!
f+2,2,2 B!
d/f+2 launch *near
Launcher ff+3+4
f,n, 4,u+3, ff,n+1
f,n, 4,u+3, ff,n+1,2
f,n, 4,u+3, ff,n+1,2,3
f,n, 4,u+3, ff,n+1, 3+4
f,n, 4,u+3, ff,n+1,1,f+2,2, B!
f,n, 4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, ff+1+2, B! [max]
b+2,3,4, dss f+2,2,2, B!
f+4,3,4, dss f+2,2,2, B!
f+4,3, dss f+2, ff,n+1, f+1,2,3
f+4,3, dss f+2, ff,n+1, 3+4
f+4,3, dss f+2, ff,n+1, ff+1+2, B! [staple]
FD/FT low kick
ws+4, (dss) f+2,2,2, B!
ws+4, (dss) 2, ff,n+1, ff+1+2, B!
ws+4, (dss) f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff+1+2, B!
ws+4, (dss) f+2, ff,n+1, ff,n+1,2
ws+4, (dss) f+2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
Post B! Combos
ff,f+4,3, dss 3 *very hard
ff,U/F+4,3 [staple]
ff+2,1,3 [staple]
ff+2,3
3+4
d+1,3
d+4,3
f+1+2 *for oki
Low Parry
(f+)4,3,4, dss f+3
(f+)4,3, dss f+2, ff+213
b+2,3,4, dss f+3
d/f+1, 4,3,4 dss f+3
For wall carry:
d/f+1, ffn1 ,ffn 1, ffn1, ff 1,2,3
f+4,3 dssf+2, ffn2,f+2, 1+2
*Unconfirmed but probably work
(f+)3,4
3+4, 1~
3+4, 1, 1, 3+4
3+4, 1, 1, ff,n+1,2,3
b+1,2,2
Wall Combos
dss 2 WB!
f+1+2 WB!
f+2,2,2 WB!
2,f+2,2 WB!
d/b+4,4 [staple] *2nd 4 is 70%
U/F+4,3 *the 3 is 70%
b+2,3,d+4 *the d+4 is 70%
b+2,3,4
f+4,3 dss f+3 [see Note]
*Unconfirmed but probably work
f+4,u+3 *u+3 is 70%
d/f+1, f+4,u+3 *u+3 is 70%
d/f+4,3 *3 is 70%
b+1,2,2
2,f+2,1+2
f+2,2,1+2
db+2,4
[Note]
difficulty of dss f+3 ender *info unchanged from T6 thread
Very easy for the two bigs - Kuma, Jack6
Easy for other bigs - Marduk, Bob
Stable for mids - King, AK, Miguel
A little unstable for mid-mid - Kaz, DVJ, Bruce, Feng, Ganryu, Baek, Whoarang, Dra, Eddy. etc
Unstable for some smalls - Lee, Law, Steve, Lili, Christie, etc
Very hard for other smalls - Lei, Asuka, Anna, Nina, Julia, Leo, Roger, Wang, etc
Impossible? - Xiaoyu, Zafina
Wall Stun moves
1,2,3 *3rd part
CH 4
(f+)2,2,1+2 *3rd part
b+1,2,2 *3rd part
3+4
b+4,3 *2nd part
(f+)3,4 *2nd part
d/f+3,3,4 *3rd part
f+2~1
ff+3
d+1,3 *2nd part
b+3
fff+3
FC U/F+4 or FC U/B+4 or FC U+4
(f+)2,2,1+2 *3rd part
dss f+1
dss 3
dss 3+4
dss f+3
BT u/f+1
BT 2,2 *2nd part
BT 3
BT 4,3 *2nd part
from floor middle kicks
Shoulder tackle
10 strings
Ostatnio zmieniony 02-11-2009, 03:03 przez Komandos, łącznie zmieniany 1 raz.
- K'
- Support
- Posty: 805
- Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
- Kontakt:
Re: Marshall Law
Z juglle'i Komandos skopiował tam chyba większość stuffu, ale dodam co tam najczęściej stosuję:
JS- (d/f+2, u/f+4, ws+2, CH DSS 2, CH f+1+2, u/f,n,4)
JS 4,u+3 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3
Jak nam nie siedzi DSS f+3 to można jechać takie coś za trochę mniej dmg:
JS 4,u+3 dash 2 dash 2 b+2,2 f,f+2,1,3
MAX dmg u Lawa to chyba:
JS f+4,u+3 dash 4,3 DSS 2 dash f+4,3 DSS f+3 - ale jest to hardcore...
Bardziej lajtowo możemy posadzić coś takiego SSR JS 4,u+3 dash 4,3 DSS 2 f,f+2,1,3 - przy czym i tak obie opcje raczej na standardowego juggla się nie nadają, ale jak posadzicie tego pierwszego w versusie to WIELKI respekt dla was
d+2,3 jest karalne na wybitkę ale czasem można zaryzykować i wciąć się w jakiegoś stringa
CH d+2,3 4,3,4 DSS 2 f,f+2,1,3
CH d+2,3 4,3 DSS f+2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3
CH d+2,3 4,u+3 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3
U/F+4 ws+4 3+4 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - na niektóre postacie b+2,2 może trochę randomowo siedzieć...
U/F+4 DSS f+2 4,3 DSS 2 f,f+2,1,3 - można kończyć 4,3 DSS f+3, ale nie jest to takie proste. U/F+4 w tej części jest karalne ale przejście do DSS po tym ciosie może nas uchronić przed karą dzięki wbudowanemu auto parry dlatego warto stosować tą opcję jeśli chcemy odpalać ten cios.
Po b+2,3,4 w plecy siedzi cała opcja 4,u+3 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - 4,u+3 "magicznie" odwraca przeciwnika
f,f+3+4 mały dash 4,u+3 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 jeśli po 4,u+3 przeciwnik jest za nisko sadzimy opcję bez dwójki
CH 4 3+4 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - dosyć prosta opcja po "magicznej" czwórce.
CH 4,3 DSS f+2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - nie najmocniejsza opcja, ale fajnie wygląda
CH 4,3 DSS f+2 3+4 b+2,2 f,f+2,1,2 - tu trochę mocniejsza, ale pod kątem może być random...
CH 4,3 DSS f+2 dash 4,3 DSS 2 f,f+2,1,3 - tu muszę przetestować [Edit - po ssr wchodzi jak złoto można nawet jako endera posadzić 4,3 DSS f+3 = moc 3 x 4,3 DSS w jednym jugglu ]
We wszystkich jugglach możemy robić f+4,u+3 co da nam 1 pkt dmg więcej. Bound'ować można oczywiście f+1+2 zamiast b+2,2 jednak b+2,2 jest bardziej "bezstresową" opcją. Jeżeli jednak po boundzie z f+1+2 chcemy odpalić dash 4,3 DSS f+3 pamiętajmy aby wykonywać je jako dash f+4,3 DSS f+3 ewentualnie gdy przeciwnik jest wystarczająco blisko można to zrobić bez dasha pamiętając jedynie o przytrzymaniu F+4
CH 4,3 DSS 2 F+4,3 DSS f+3 - jako przykład
Po parry najprościej walnąć:
d/f+1 4,3,4 DSS f+3
lub dla lepszego dmg
f+4,3 dash 4,3 DSS f+3 - po f+4,3 można chyba jeszcze dołożyć jednego puncha
ewentualnie d/f+1 i jakieś doprowadzanie punchami do ściany.
Na wysoką ścianę najmocniejszą opcją jest:
4,3 DSS 2 ssr 4,3 DSS f+3
jak nie czujemy się na siłach z 4,3 DSS f+3 można prościej zrobić 4,3 DSS f+1
JS- (d/f+2, u/f+4, ws+2, CH DSS 2, CH f+1+2, u/f,n,4)
JS 4,u+3 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3
Jak nam nie siedzi DSS f+3 to można jechać takie coś za trochę mniej dmg:
JS 4,u+3 dash 2 dash 2 b+2,2 f,f+2,1,3
MAX dmg u Lawa to chyba:
JS f+4,u+3 dash 4,3 DSS 2 dash f+4,3 DSS f+3 - ale jest to hardcore...
Bardziej lajtowo możemy posadzić coś takiego SSR JS 4,u+3 dash 4,3 DSS 2 f,f+2,1,3 - przy czym i tak obie opcje raczej na standardowego juggla się nie nadają, ale jak posadzicie tego pierwszego w versusie to WIELKI respekt dla was
d+2,3 jest karalne na wybitkę ale czasem można zaryzykować i wciąć się w jakiegoś stringa
CH d+2,3 4,3,4 DSS 2 f,f+2,1,3
CH d+2,3 4,3 DSS f+2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3
CH d+2,3 4,u+3 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3
U/F+4 ws+4 3+4 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - na niektóre postacie b+2,2 może trochę randomowo siedzieć...
U/F+4 DSS f+2 4,3 DSS 2 f,f+2,1,3 - można kończyć 4,3 DSS f+3, ale nie jest to takie proste. U/F+4 w tej części jest karalne ale przejście do DSS po tym ciosie może nas uchronić przed karą dzięki wbudowanemu auto parry dlatego warto stosować tą opcję jeśli chcemy odpalać ten cios.
Po b+2,3,4 w plecy siedzi cała opcja 4,u+3 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - 4,u+3 "magicznie" odwraca przeciwnika
f,f+3+4 mały dash 4,u+3 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 jeśli po 4,u+3 przeciwnik jest za nisko sadzimy opcję bez dwójki
CH 4 3+4 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - dosyć prosta opcja po "magicznej" czwórce.
CH 4,3 DSS f+2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - nie najmocniejsza opcja, ale fajnie wygląda
CH 4,3 DSS f+2 3+4 b+2,2 f,f+2,1,2 - tu trochę mocniejsza, ale pod kątem może być random...
CH 4,3 DSS f+2 dash 4,3 DSS 2 f,f+2,1,3 - tu muszę przetestować [Edit - po ssr wchodzi jak złoto można nawet jako endera posadzić 4,3 DSS f+3 = moc 3 x 4,3 DSS w jednym jugglu ]
We wszystkich jugglach możemy robić f+4,u+3 co da nam 1 pkt dmg więcej. Bound'ować można oczywiście f+1+2 zamiast b+2,2 jednak b+2,2 jest bardziej "bezstresową" opcją. Jeżeli jednak po boundzie z f+1+2 chcemy odpalić dash 4,3 DSS f+3 pamiętajmy aby wykonywać je jako dash f+4,3 DSS f+3 ewentualnie gdy przeciwnik jest wystarczająco blisko można to zrobić bez dasha pamiętając jedynie o przytrzymaniu F+4
CH 4,3 DSS 2 F+4,3 DSS f+3 - jako przykład
Po parry najprościej walnąć:
d/f+1 4,3,4 DSS f+3
lub dla lepszego dmg
f+4,3 dash 4,3 DSS f+3 - po f+4,3 można chyba jeszcze dołożyć jednego puncha
ewentualnie d/f+1 i jakieś doprowadzanie punchami do ściany.
Na wysoką ścianę najmocniejszą opcją jest:
4,3 DSS 2 ssr 4,3 DSS f+3
jak nie czujemy się na siłach z 4,3 DSS f+3 można prościej zrobić 4,3 DSS f+1