Dziś został wydany nowy patch do Street Fighter X Tekken, który ma pozytywnie wpłynąć na balans wśród postaci. Zostały usunięte odnalezione dotąd infinity oraz glitche. Patch jest do pobrania na PlayStation Network i XBOX Live. Po listę znanych zmian zapraszam do rozwinięcia.
Kazuya – usuniecie infinita
Kuro – cr.MP infinit usunięty
Xiaoyu – qcb+mp infinit usunięty
Pacman – usunięcie infinita
Jin – usunięty Chop Kick Glitch na przeciwnika będącego w powietrzu.
Gdy pierwszy cios z Kazama Style 6 Hit Combo wejdzie na CH, Jin będzie miał teraz po tym 2 klatki przewagi.
Ogre – obrażenia z cr.HP zostały zmienione i nie można po tym kontynuować comba.
Juri – zmiana strat w klatkach po Senpushy na bloku:
LK zablokowane z pozycji stojącej -5F
MK zablokowane z pozycji stojącej -10F
MK zablokowane z pozycji kucającej -10F
Shikusen mniej opycha przeciwnika po zablokowaniu.
Rufus – Zmiana właściwości Divekicka
Został do dany Hurt Box do jego stóp (miejce gdzie możemy zostać trafieni przez przeciwnika) + trudniej o cross-up. Na bloku -4 klatki.
Zangief – Ostatni cios z Quick Double Lariat nie trafia już kucających postaci
M.Bison – Piąty cios z jego Super Arta (Knee Press Nightmare) może być teraz normalnie blokowany.
Poprawiony bug z skokiem.
Poprawiony bug gdzie część postaci mogła zostać złapana rzutem podczas zmiany (taga).
Quick Combo – zmieniony priorytet command grabów przez bug z aktywacją quick combosów w powietrzu został usunięty