maj
16
2012
1

Street Fighter X Tekken – balans patch

Dziś został wydany nowy patch do Street Fighter X Tekken, który ma pozytywnie wpłynąć na balans wśród postaci. Zostały usunięte odnalezione dotąd infinity oraz glitche. Patch jest do pobrania na PlayStation Network i XBOX Live. Po listę znanych zmian zapraszam do rozwinięcia.

Kazuya – usuniecie infinita

Kuro – cr.MP infinit usunięty

Xiaoyu – qcb+mp infinit usunięty

Pacman – usunięcie infinita

Jin – usunięty Chop Kick Glitch na przeciwnika będącego w powietrzu.
Gdy pierwszy cios z Kazama Style 6 Hit Combo wejdzie na CH, Jin będzie miał teraz po tym 2 klatki przewagi.

Ogre – obrażenia z cr.HP zostały zmienione i nie można po tym kontynuować comba.

Juri – zmiana strat w klatkach po Senpushy na bloku:

LK zablokowane z pozycji stojącej -5F

MK zablokowane z pozycji stojącej -10F

MK zablokowane z pozycji kucającej -10F

Shikusen mniej opycha przeciwnika po zablokowaniu.

Rufus – Zmiana właściwości Divekicka

Został do dany Hurt Box do jego stóp (miejce gdzie możemy zostać trafieni przez przeciwnika) + trudniej o cross-up. Na bloku -4 klatki.

Zangief – Ostatni cios z Quick Double Lariat nie trafia już kucających postaci

M.Bison – Piąty cios z jego Super Arta (Knee Press Nightmare) może być teraz normalnie blokowany.

Poprawiony bug z skokiem.

Poprawiony bug gdzie część postaci mogła zostać złapana rzutem podczas zmiany (taga).

Quick Combo – zmieniony priorytet command grabów przez bug z aktywacją quick combosów w powietrzu został usunięty