Już we wtorek 29 marca swoją premierę będzie miała druga ze stajni THQ gra poświęcona wrestlingowi.
Tym razem w porównaniu do serii Smackdown vs Raw gra ma wyróżniać się arcadowym stylem rozgrywki w iście bajkowej otoczce wizualnej. Jak zaznaczają sami twórcy jest to pewnego rodzaju połączenie bijatyki z wrestlingiem, gdzie oczywiście poza finisherami odnajdziemy różnego rodzaju combosy, które mają być decydującym czynnikiem o losach pojedynku. Należy w tym miejscu zaznaczyć, że przy projekcie pracował sam Sal Divita, odpowiedzialny za wygląd wielu postaci z serii Mortal Kombat oraz przede wszystkim za sukces WWF WrestleMania: The Arcade Game (1995).
WWF WrestleMania: The Arcade Game
Same chwyty wrestlingowe zostały mocno przemodelowane i dostosowane do dynamiki gry, także kilkumetrowe body slamy mają nikogo nie dziwić.
Sztandarowym hasłem gry jest możliwość toczenia pojedynków miedzy wrestlerami z różnych okresów federacji począwszy od czasów pierwszej Wrestlemanii z 1985 roku.
Jeśli chodzi o tryby rozgrywki to poza standardowym versusem i trybem online odnajdziemy także Path of Champions, w którym wybierzemy jeden z trzech możliwych scenariuszy, gdzie na końcu stoczymy pojedynek z Undertakerem, Randy Ortonem lub teamem D-Generation X.
Dodatkowo, na wzór znanego ze Smackdown vs Raw 2011 trybu WWE Universe, w grze pojawi się tryb Fantasy Warfare, w którym twórcy przygotowali nam do rozegrania wiele scenariuszowo różnych walk.
Nieoficjalnie mówi się także o możliwości tworzenia wlanego zawodnika, ale by to zweryfikować będziemy musieli poczekać, aż gra ujrzy światło dzienne.
Tytuł zostanie wydany na PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Wii oraz Xbox 360.