kwi
04
2010
0

Trochę info o UFC 2010

UFCJako, że jest to mój pierwszy news na Honmaru, chciałem się przywitać z użytkownikami swoistym siema :). Mam nadzieję, że praca z wami przyniesie mnie i wam mnóstwo funu, dostarczając solidnych garści informacji o tym wysublimowanym gatunku gier, jakimi są bijatyki. No, skoro formalności mamy za sobą, pasowałoby przejść do konkretów.

THQ nad swoim UFC 2010 pracuje praktycznie od zakończenia edycji 2009, która była moim zdaniem bardzo udana, jednakże brakowało jej dosłownie paru poprawek. Niedawno został wypuszczony trailer (dostępny w rozwinięciu newsa), na którym wyraźnie widać nad czym producenci pracowali przez ten czas. Dodane zostały, między innymi:
– System sterowania ciałem. Już nie musimy uciekać całą postacią przed ciosami przeciwnika, wystarczy tylko odpowiednio się odchylić, by następnie wysłać potężną kontrę.
– Fizyka klatki. Tu możemy się domyślać, że chodzi o przyskrzynienie przeciwnika i blokadę jego grappli. Czynnik ten może mieć decydujące znaczenie przy walkach w parterze, kiedy przeciwnicy zdecydowanie lepsi są w pozycji defensywnej.
– Poprawiony system dźwigni. Kiedy w UFC 2009 mogliśmy tylko zgadywać, czy założyliśmy dźwignię i możemy dać odpocząć kciukowi, tak w edycji 2010 zbliżenie kamery podpowie nam, czy odpowiednio wykonaliśmy swoją robotę.
To tylko parę z zapowiadanych innowacji, a premiera już w połowie maja, więc na pewno jest na co czekać.